鄭秀文專屬MV送歌迷驚喜 與栢天男冒雨坐叮叮甜蜜互動 (14:44)

文章日期:2021年10月18日

鄭秀文(Sammi)早前推出新歌《螢》生日音樂Live版和助手自家製的剪輯版MV,歌迷一律收貨,不過力求完美的Sammi,繼續為歌迷炮製驚喜,為《螢》拍攝專屬MV,並與型男栢天男在電車上談情說愛,雖然拍攝當天面對八號風球逼近,總算天公造美,因為雨景跟MV氣氛吻合,畫面添淒美!

Sammi說:「之前出咗兩個MV版本,一個係8月生日音樂會版本,另一個係我助手自家剪輯版本,我助手好叻㗎,不過唔算係正式MV,我邀請栢天男擔任男主角,拍一個《螢》專屬MV。我覺得MV畫面非常重要,畫面除咗有質感,男女主角有好多演戲部分,所以要搵專業演員演MV男主角。」

栢天男透露MV中有很多令人心動甜蜜畫面,Sammi又說:「呢首歌嘅歌詞內容令人感動,係講一個人為愛情付出和犧牲精神,希望《螢》MV帶出淒美,又有少少Cool嘅感覺。」

登上電車後,Sammi興奮地說:「我成日都覺得《螢》同叮叮(電車)有一種好奇妙連繫,終於達成心願上到叮叮拍MV,好開心,呢個亦都係《Listen To Mi》專輯送畀大家嘅驚喜,因為好多歌迷都以為只有音樂會剪輯版MV,估唔去到呢刻有個咁大嘅驚喜,希望大家感受到我嘅誠意、對呢首歌嘅執著和認真,同埋喜歡呢個版本嘅MV。」

(即時娛樂)