王菀之文青 伍仲衡貼地 友誼紀念碟唱遍書店到街市 (17:45)

文章日期:2021年10月19日

王菀之(Ivana)與音樂人伍仲衡為紀念相識超過20年,攜手合作專輯《仍然記得嗰一次》。

為配合專輯日與夜意念,Ivana與伍仲衡分別走訪香港多個特別景點影靚相,穿著白色長裙的Ivana,由清晨開始在不同文青咖啡店打卡,期間在一間有貓貓的店裏,邊玩貓邊拍照,在另一間有很多書本的咖啡店內,她創意爆發即場寫了旋律;伍仲衡則從黃昏開始,穿梭香港大街小巷拍攝,悠然地在大牌檔歎奶茶,在街市水果檔與街坊閒聊,再到舊式唱片舖尋寶。

這次與伍仲衡合作專輯,Ivana表示非常開心和期待,「呢張專輯係一個Special Project,我好期待,因為對我嚟講唔只係一個出碟嘅意義,仲記錄咗我和伍仲衡,兩個音樂創作人識咗20幾年嘅友誼,係一個Celebration Project」。

問她為何只與伍仲衡慶祝相識而出專輯?她解釋:「因為伍仲衡帶我入行,佢係我音樂路上嘅『伯樂』,我想以一個特別嘅音樂形式,慶祝和紀念呢份友誼,感謝佢。」

至於伍仲衡為專輯做監製,他坦言每天與時間競賽,兩個月光速完成,破個人紀錄。他說:「今次最大挑戰係時間,兩個月做起12首歌,過往至少花大半年以上。呢兩個月幾乎日日錄音,除咗錄Ivana唱歌,我仲要負責好多樂器和混音。」

回想與Ivana首次碰面,要數到20多年前,他說:「大約21年前,由朋友介紹Ivana幫我唱demo,我第一次聽到佢把聲,好好聽。原來佢都識寫歌,於是佢幫我唱demo,我幫佢做demo,好快佢嘅歌由張學友唱咗(《我真的受傷了》),成為大家都好鍾意嘅歌。」

(即時娛樂)