張繼聰跑畢半馬帶紀念獎牌回家 細女勁開心戴足全日 (22:43)

文章日期:2021年10月24日

張繼聰今早參加渣打香港馬拉松的半馬賽事,首次跑半馬的他以1小時33分29秒完成,帶住完成賽事的紀念獎牌回家。

細女張靖看到爸爸的紀念獎牌非常開心,全日將獎牌掛在頸上。阿聰說︰「妹妹今日一直戴住,好開心。其實係紀念品,不過我話係獎牌。佢問我係咪跑得好快?贏咗好多人?起初我仲求其作大啲話跑贏咗幾百人。剛才check番,原來我係第185名。喺6017位半馬參加者之中,原來我跑贏咗5832位跑手。」

阿聰強調他不是想認叻,但很想多謝他的教練王春榮女士。阿聰續說︰「其實我資質有限,不過教練叫我做咩,我就盡做。教練叫我唔好做咩,我就盡量唔做。一位出色嘅教練,真係化腐朽為神奇。教練多謝你﹗同埋感謝教練,今日派出一位師兄做我嘅Pacer。一位非常出色嘅年輕跑手,何敬武先生。感謝您沿路指導我調整步速呼吸,不斷心理輔導我,冇你冇我﹗」

相關新聞︰渣馬|張繼聰對半馬成績感滿意 曾跑到腳抽筋兼想嘔

相關新聞:渣馬|張繼聰順利完成半馬賽事 老婆謝安琪感滿意

(即時娛樂)