劉沛蘅獲《膠戰S2》帶挈 孖阿正肥腸珈其拍廣告吸金 (15:45)

文章日期:2021年10月25日

ViuTV節目《膠戰S2》承接上一季原班人馬劉沛蘅(Hillary)、呂爵安(Edan)、岑珈其、魏浚笙(Jeffrey)、徐浩昌(肥腸)、黃正宜(阿正)拍住上,6位主持默契十足,跟嘉賓玩遊戲大放笑彈!

節目播出後,帶挈他們密密搵真銀,近日Hillary、珈其、阿正與肥腸,獲邀接拍全新線上點餐外賣廣告,片場搭建成遊樂場,草地中有一棵大樹,廣告中他們發揮「鬥氣本色」,搶着吃炸雞外,還玩童年遊戲「狐狸先生」決勝負,捉緊《魷魚遊戲》的熱潮,未埋位時4人認真玩狐狸遊戲,誰知阿正原來不懂得遊戲規則,令珈其「嬲爆」指她:「你真係唔識㗎喎!」最後由珈其當狐狸先生,笑翻全場!

整個拍攝過程非常愉快,Hillary相當享受,她笑說:「今次算係第一次同《膠戰》嘅朋友拍一個有劇情、大家一齊演戲嘅廣告,平時大家係一齊玩,但今次就一齊演戲,又可以同珈其呢啲老戲骨合作,佢真係好好戲,就算呢個係有趣嘅故事,都係好開心、好滿足。」

訪問期間阿正突然亂入,笑爆在拍攝期間自己肚子不適,要忍着完成拍攝,Hillary聞言笑說:「我哋之前拍咗一季《膠戰》,第二季已經拍到一半,所以默契點都有,我哋有默契又好專業,拍攝過程會好開心。」

(即時娛樂)