盧瀚霆可愛兔仔Look賀萬聖節 《神的女主角》明晚首播  (22:15)

文章日期:2021年10月31日

MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)趁萬聖節為「神徒」(粉絲暱稱)送上驚喜,他在社交平台分享一身兔仔打扮的照片,可愛度爆燈,並留言:「這個look做萬聖節造型,可以嗎?」粉絲們紛紛留言讚他可愛,連胡鴻鈞也畀Like!

至於「教主」Anson Lo招攬MV女主角的節目《神的女主角》將於明晚(11月1日)10時半首播,早前ViuTV Facebook專頁上載節目預告片,並介紹節目,「【為咗做神的女主角,可以去到幾盡?】單人匹馬練好十八般舞藝就做到教主MV女主角?無咁易!起碼都帶埋阿爸阿媽兄弟姐妹阿爺阿嫲一齊過嚟挑戰教主嘅考驗!追星再唔係阿仔阿女專利 ,暖暖親子活動!⭐無分年齡!無分輩份!用誠意、親情、信任打動教主,成為神的女主角!全新偶像 x 親子真人SHOW 《神的女主角》11月1日晚10點半首播!」至於片段中看到參賽者施展渾身解數外,更帶埋屋企人前來面試;Anson Lo則細心欣賞參賽者表演,一時拍晒手、一時露出驚訝表情。

(即時娛樂)