膠戰S2|呂爵安做內鬼呃晒自己友 阿正被出賣感崩潰:唔再相信Edan (17:10)

文章日期:2021年11月01日

由呂爵安(Edan)、魏浚笙(Jeffrey)、黃正宜(阿正)、徐浩昌(肥腸)、劉沛蘅(Hillary)及岑珈其主持的ViuTV綜藝節目《膠戰S2》,昨晚(10月31日)播出第4集,適逢萬聖節,今集主題是「Sound Bear wants to play a game」。Sound Bear (生啤)是今集主腦,生啤要求6位主持要通過7個驚嚇關卡,而成功通過每一關,會得到一塊拼圖,作為提示協助逃出。

Edan造型跟《精靈寶可夢》的小智相近,十分搞笑。他跟Jeffrey在玩遊戲時因犯禁而要受罰,2人被帶往一間房,要戴耳機聽恐怖音樂,同時又戴了眼罩,工作人員則用物件觸碰他們,嚇到2人驚叫大嗌。

之後Edan和阿正獲派出去取拼圖,由於環境太黑,怕黑的阿正捉實Edan,之後2人成功取得拼圖,後面寫上:「有內鬼。」

生啤表示6位主持人中,有1位是生啤的門徒,6位主持互猜誰是「無間道」,並要找出內鬼,期間Jeffrey和肥腸玩遊戲時被淘汰,剩低其他4位主持繼續找內鬼,阿正發現提示「Every Day And Night」,她起初猜測內鬼是「EDAN」,不過在旁的Edan立即否認,他們就繼續估,最後他們估「已死去」的肥腸是內鬼,可惜最後估計錯誤,生啤揭盅Edan才是真正的門徒。

此時Edan露出得戚笑容,阿正則表現崩潰,她激動表示:「我唔會再相信人類,你走開呂爵安,我以後唔會再聽MIRROR,以後唔聽Edan,乜嘢『小諧星』、『E先生』,你出一首叫『內奸』嘅歌啦,我唔會再相信Edan!」

(即時娛樂)