換命真相|演活學生版紫山 倪嘉雯感激劉佩玥無私分享 (15:50)

文章日期:2021年11月02日

無綫台慶劇《換命真相》昨晚(1日)播出一集,飾演張旻的鄧佩儀,跟飾演歐陽家純的蔣家旻,因時光(譚俊彥飾)而反目,家純傷心出走,朴寶劍(朱敏瀚飾)在時光要求下暗中保護家純,最後寶劍帶無處可去的家純回家,豈料遭時光誤會而被「喪打」,但家純竟不顧而去。

慘變夾心人的紫山(劉佩玥飾)向張旻重提當年四姊妹反面舊事,原來當年紫山因有感旻被渣男欺騙感情,遂以自己做餌試探渣男,豈料遭對方強吻,還被旻誤會撬牆腳。昨晚劇集落在飾演學生版的倪嘉雯(Carmen)、黎康祺、羅毓儀及吳天兒身上,當中尤以飾演紫山的Carmen最為搶戲,舉手投足似足劉佩玥,羅毓儀則被讚樣子超可愛。

Carmen感激劉佩玥(Moon)無私分享:「我返廠睇阿Moon拍劇,試過睇通宵,盡量學佢嘅口頭禪、小動作同語氣。真係好感謝Moon,佢只要一有時間,就會同我分享佢點做個角色,例如會成日撥頭髮,講嘢會好快,全靠佢我先吸收得咁快。有啲場口我唔知點做,我都會請教佢,佢都好好人會幫我分析。」

(即時娛樂)