神的女主角|最後6強名單誕生 Anson Lo扮生啤驚喜現身冧神徒 (16:35)

文章日期:2021年11月03日

MIRROR成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)招募MV女主角的真人騷《神的女主角》,昨晚(2日)播出第2集,面試家庭繼續施展渾身解數,有參賽者化身蒙古姑娘,扮演練美娟在港版《大叔的愛》跳揸羊奶舞的片段,十分搞笑。

最後大會由阮小儀公布最後6強名單,Anson Lo化身ViuTV吉祥物Sound Bear(生啤)驚喜現身,並由他揭曉最後一個入圍名單;當Anson Lo現身時,現場的面試者表現興奮。

身穿長袖冷衫的Anson Lo,分享扮生啤的感受:「我有少少緊張,行路姿勢會唔會好狼狽?個頭又會唔會撞到嘢,會唔會好遴迍?我又怕喺裏面好熱,不過我又堅持著冷衫,會唔會好熱?」

Anson Lo表示未試過扮吉祥物,但想像到好辛苦,當他真的要扮演時,才發現比他想像中累10倍,他說:「冇諗過會咁軟腍腍,我以為係一個好硬嘅嘢。」

原來扮生啤是Anson Lo本人提出,目的是為給「神徒」(粉絲暱稱)一個驚喜,不過他也坦言生啤的服裝很重,而且悶焗:「由著衫一刻開始,要用自己體力去支持成套衫,其實好困難,體力需求都幾高,但唔算好辛苦,都可以,相比你哋(神徒)平時應援我,我呢啲只係小意思。」

(即時娛樂)