呂爵安為慳幾百蚊自己砌餐枱 手都損埋仍然嗌值得 (14:37)

文章日期:2021年11月05日

MIRROR成員呂爵安(Edan)在社交平台自爆家中換了新餐枱,他見早收工回家有時間,加上想節省請師傅的幾百元安裝費,於是決定自行組裝,豈料過程沒想像中容易,最後更損手收場。

他說︰「話說因為嚟咗部琴,所以阿媽決定換張細啲嘅枱慳番啲位~但嚟咗幾日我都太夜收工冇時間搞。本身都諗住叫人搞算,但今日竟然難得地早收工,就決定返屋企幫阿媽砌好張新枱(好有型咁話︰唔使搵人幫啦,等我嚟)。我諗住憑我細個砌模型嘅經驗,應該輕輕鬆鬆啦,點知竟然砌咗成2個半鐘,勁多零件,屋企又冇乜工具,搞到手都損埋,即刻同阿媽講,下次唔好慳嗰幾嚿水,畀人砌算啦﹗」

不過,Edan坦言砌好新餐枱後充滿成功感,更獲得媽媽及妹妹的尊敬和讚賞。除了妹妹讚他「真係好犀利」,媽媽更表示「生個仔果然都有啲用」。Edan說︰「依家行出廳都威風啲,值得值得。#家庭地位即刻高咗 #阿媽瘋狂切生果 #阿妹望我嘅目光都唔同咗 #今次阿哥威晒 #但應該只限今晚」

正跟Edan合作拍電影,在戲中飾演Edan母親的毛舜筠見Edan遲遲未瞓,立即留言提醒︰「快啲休息喇!聽日早班呀﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安