傳《造星IV》3個星級阿妹全被Foul 梁祖堯嘆搵唔到「紅硬」參賽者 (19:14)

文章日期:2021年11月07日

ViuTV《全民造星IV》進行得如火如荼,節目上星期已播出了頭5集,歐陽巧瑩的妹妹歐陽巧霖(Bubu)在第一輪1對1淘汰賽已被Foul,跌入復活區等待機會。

近日有消息指比賽已誕生了20強,不少被視為大熱的參賽者也被淘汰,當中包括ERROR成員郭嘉駿(193)胞妹郭嘉盈(3妹)、余香凝胞妹余潔滢,以及上星期已被淘汰的歐陽巧霖。

導師之一的梁祖堯(阿祖)在社交平台分享他與許廷鏗、花姐(黃慧君)及未來女團經理人戴穎(Wing),在進行96強比賽時於後台的合照。阿祖表示96強比賽連續進行了接近26小時,他們都覺得大部分參賽者質素好一般,完全找不到有「嘩!呢個紅硬」的人選,因而開始擔心節目會不好看,甚至是日後出道的這隊女團。

雖然眾參賽者在首輪比賽表現麻麻,阿祖希望觀眾可以一直睇落去,看他如何自打嘴巴。他說︰「呢一刻嘅我覺得,香港娛樂圈有一班咁熱血嘅女仔而有希望。真心的。鏡頭前的反應,一部分係節目效果啦。嚇到阿融(鄭融)message我問係咪搞到我唔開心,哈哈,梗係無啦,為咗想同阿佛(許廷鏗)喺房內有多啲嘢發生,等個節目開始時戲劇性啲,真係要放大小小啲反應嘅,唔使擔心。不過,我一開始真係有睇低過你哋呢班女仔,是真的。我必需要向你們道歉。你哋一日一日以光速成長,用心去學習,用愛去表演,我感動得在人前人後流過無數眼淚。你哋嘅堅強,比男人有過之而無不及!我愛你哋,《造星IV》嘅每一位女漢子!而喺你哋身上亦學到太多了。」

(即時娛樂)