「斜棟中年」林盛斌再開棟篤笑 化身教父贈人生金句 (13:03)

文章日期:2021年11月08日

林盛斌(Bob)相隔6年再舉行Talk騷,Bob將於12月18日假九展Star Hall,舉行《The Bobfather 2021》。

今次棟篤笑以「Bobfather」命名,Bob直言靈感來自經典電影《教父》,他說:「《教父》對我影響好深,細個時睇過一次,到我成年時再睇一次,感受好大,首先套戲好勁,入面嘅男主角馬龍白蘭度飾演嘅Godfather,事業做得好好,家庭處理得好好,身邊所有嘅朋友搵佢,問題就會解決。Bob如果有日都可以好似Godfather咁,變成Bobfather的話,就威水了。」

日前拍攝宣傳海報及照片時,Bob以一身教父打扮現身,有些畫面他抱着玩具貓入鏡,甚有喜感,而宣傳字句上,亦將《教父》中的經典對白「I am gonna make him an offer he can't refuse.(我會提出一個他無法拒絕的提議)」,改寫成「I am gonna make you a laughter you can't refuse.(我會令你不能拒絕地發出笑聲)」,實行將整個創作概念貫徹到底。

回顧2015年的棟篤笑《Bob's Up》,Bob談及自己成長,還有高低起跌,但經過6年轉變,Bob已成為「斜棟中年」,他身兼多職,既是藝人,又是宴會司儀、生意人、爸爸、貓奴等,在不同身分中有不同體驗,在今次棟篤笑中,Bob希望跟觀眾分享苦與樂,更重要是如何苦中作樂。

Bob特別舉了一個例子「龜頭Bob」,他說:「網友幫我改咗呢個名,但我、太太同小朋友點睇呢個名呢?我又點樣由負面嘅想法,扭到去正面呢?而我得出一個結論:其實上網你Search鷹鼻,會出現劉德華,但Search龜頭,就會出Bob,咁都係一個成就吖!係咪都威先?!」

Bob以此為例,今次棟篤笑會逗大家開心笑之餘,也希望滲入自己想法,正向人生態度。他說:「希望喺個騷入面畀啲歡樂大家,畀啲笑聲大家,畀大家一個好好嘅唞氣moment,亦希望到時可以有啲金句打入你心,等你帶住呢啲金句邁向2022年。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕林盛斌 金句 教父 棟篤笑