青年心城|林正峰首度挑戰喊戲勁擔心 馮盈盈撐「後生仔」變「梗頸盈」 (13:24)

文章日期:2021年11月08日

由林正峰和游嘉欣(游游)合演的《青年心城之撐起青春》,昨晚(7日)播出大結局。劇情講述自卑心作祟的阿峰(林正峰飾),向阿欣(游嘉欣飾)道出Loser心聲,他說:「我做乜嘢都要靠你,我係咪成世人都要做你寄生蟲?你存在無時無刻都提醒緊我係Loser。」

之後阿欣激動反擊:「失敗唔可恥,最可恥係你不停搵藉口,你唔肯接受失敗,又唔肯反省邊度做得唔夠好,將唔可能改變嘅事實,去合理化自己嘅失敗,呢個世界本來就唔公平㗎啦,個世界都冇欠任何人架!」

林正峰在大結局中為了演繹「自食其果」的阿峰,可謂吃盡苦頭!除了要在草地上痛苦爬行執花球、又要半裸跣出「吹氣水池」、兼硬食堅叔(黃子雄飾)巴掌。

事緣因腰骨出現問題以致下半身暫時癱瘓的阿峰,不但變得更頹,且喪喊放負,堅叔看不過眼,便怒摑阿峰:「唔想兩腳一伸,就畀啲力企番直,殘係狀態,廢係心態!」

今次是正峰首度挑戰喊戲,他接到劇本時勁擔心:「我係冇乜自信嘅人,平時好少喺人面前喊,今次仲要喺咁多人面前喊,開頭有啲嚇親,好驚喊唔出。之後不斷請教人點做,好彩去到現場係喊到嘅,但因為唔止拍一次,第二次已經喊唔出,好彩子雄哥幫我,問我點解要喊,之後我就入戲,好多謝佢。」

結局篇另一亮點,是「後生仔之母」馮盈盈友情演出,雖然只是客串性質,但卻相當瞓身,除了要戴頸箍慘變「梗頸盈」外,更要在農曆7月到鬼屋拍戲,兼獻出第一次扮女鬼。

談到盈盈女鬼Look全程「唔見樣」,盈盈笑言有難度:「最難係要睇路咯!現場又黑,所以要同事扶我,仲有一樣嘢更加難,就係要忍笑,因為我要邊唱《皆大歡喜》,邊跳十字步,實在太滑稽!」談到再與「後生仔」合作,盈盈說:「我哋合作咗好耐,有晒默契,所以一埋位就有火花,大家拍得好投入!」

(即時娛樂)