Nowhere Boys開騷邀男神做嘉賓 主音Van孖鄧建明同台慶生驚喜爆喊 (14:33)

文章日期:2021年11月09日

樂隊Nowhere Boys在九展Music Zone,舉行一連三場「Now Here Live 2021我在音樂會」圓滿結束,全場爆滿,反應熱烈。尾場適逢主音Van和嘉賓Joey Tang(鄧建明)生日,工作人員捧生日蛋糕上台時,Van以為是為Joey慶祝,豈料看見台下Fans突然舉起他的生日應援手幅,驚喜到O嘴,並流下男兒淚,他說:「我咁大個仔,未試過有咁多人同我慶祝生日!」

這次音樂會門票火速售罄,除了得到Fans支持,亦有很多好朋友捧場,而一直保持秘密的演出嘉賓名單終於揭盅,觀眾大感驚喜。每晚都有兩項嘉賓表演環節,首先是純結他演奏,3場嘉賓分別是人氣結他手Jason Kui、型到爆的RubberBand結他手阿正,以及殿堂級樂隊太極的Joey Tang,他們與Nowhere Boys結他手Ken高手過招,掀起高潮。尾場Joey Tang表演後說:「好難得有個騷安排純結他Solo,你哋撩起我團火,摷番(古董結他)出嚟玩!」Van感謝他生日正日都答應做表演嘉賓。

另一表演嘉賓環節,頭場是C AllStar的陳健安(On仔),他一出場就嗌Van做「外父」,原來他與Van的狗女Poochie和MooMoo好好感情,平時見面就會kiss。On仔表示自己能獲唱作人獎項,全靠Van幫助:「我所有用嚟作歌嘅電腦軟件,都係Van 幫我安裝和教我用,佢唔只係建築師和廚師,我懷疑佢仲係駭客。」Van立即搞笑制止他不要爆料。

第二場和尾場的表演嘉賓,則是MIRROR正副隊長楊樂文(Lokman)和江𤒹生(AK),他們出場全場驚喜尖叫,合唱AK的《黑之呼吸》、Nowhere Boys的《麥克折射線》和新合作的特別版《虎道門》。

AK台上說:「大家都知我哋同Van有新合作....就係煮嘢食啦!」Van說:「先唔講合唱部分,淨係講煮嘢食條YouTube片,我完全感受到MIRROR Fans威力,仲有啲留言全部都『AK好靚仔』同埋『Lokman好靚仔』,我?『Van好pro』囉!」Van即扁嘴,台下觀眾識做即大叫「Van好靚仔」,非常搞笑。音樂會尾聲,Van向台前幕後致謝,尤其感謝太太Wendy幫手籌備紀念品和佈置攤位,又悉心照料開騷前突然生病的他,並向台下太太做心心手勢,全場起哄。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕江𤒹生 楊樂文 陳健安