神的女主角|教主將黑醋當老抽 「嫩版Jer」見盧瀚霆即大叫:神呀 (12:56)

文章日期:2021年11月16日

ViuTV節目《神的女主角》昨晚(15日)播出一集,「教主」盧瀚霆(Anson Lo)炮製蘋果番茄沙律,以及青瓜火腿生菜三文治,慰勞參賽者及其家屬,不過教主廚藝僅BB級,他除了不懂切番茄,又分不出生菜與油麥菜外,教主將青瓜切得勁厚,再放在三文治上,同時他又以為意大利黑醋是「老抽」,最後他索性將黑醋淋在三文治上面,夠晒特別﹗

之後教主親自捧餐到每個家庭入住的房間,並和他們閒談,當參賽者鍾咏諭胞弟﹑貌似柳應廷(Jer)的「嫩版Jer」鍾承祐見到Anson Lo時,當堂O嘴及開心大嗌:「神呀﹗」就連鍾媽媽陳潔怡赫見教主到訪,也驚訝大叫衝入房,兩母子相當搞笑,教主也被他們的反應搞到有點不知所措,之後3人坐在地上吃東西,兩母子齊試教主炮製的三文治,喜感十足的鍾承祐更說:「係Anson Lo嘅味道。」

Anson Lo對鍾承祐說:「聽講細佬最近學化妝。」鍾承祐則說:「有次媽咪幫我化咗妝後,我覺得化咗妝後真係靚仔啲﹗我個『臥蠶』係精髓所在。」Anson Lo表示鍾承祐很像小時候的他:「我中三﹑四嗰陣,畀媽媽同家姐薰陶,以前我完全冇敷mask同修眉,但有次媽媽幫完家姐修眉後,佢就花咗兩﹑三小時幫我修眉,掹到好幼,之後我媽咪有個習慣會幫我掹眉,夜晚敷mask都會叫我一齊敷,依家諗番當時同媽咪家姐一齊討論美容心得,都係一種回憶。」

(即時娛樂)