《仁醫》充滿洋葱 鍾嘉欣流產痛失愛兒 激動爆喊:BB已經走咗... (13:38)

文章日期:2021年11月16日

無綫台慶劇《星空下的仁醫》踏入結局篇,昨晚(15日)播出一集充滿洋葱,懷孕的Eman(鍾嘉欣飾)因感染第五病,最終保不住胎兒Heman而流產。昨晚劇情講述Eman和Heman互動時,突然肚痛大作,即急召婦科醫生Janet(朱凱婷飾);之後Eman被送進手術室,但Heman離開母胎後已沒有呼吸;縱然焚爺(鄭嘉穎飾)盡力搶救,仍返魂乏術,最終焚爺流下男兒淚,並心痛地說了句:「對唔住,叔叔救唔到你。」

Eman醒來後見不到兒子,即無助地望向眾人,最終焚爺告知其兒子已離世;得悉殘酷現實的Eman,先是一臉悲慟,又帶點難以置信,之後看到兒子遺體時,才變得激動兼不斷自責謂:「對唔住呀!媽媽害死你呀!」焚爺不想痛失愛兒的Eman,再承受自責之苦,攬上身指是自己失誤害死Heman,Eman聞言即淚如泉湧,並激動反問焚爺:「你講乜嘢呀?你又話幫我睇住我個仔嘅?你講乜嘢呀?」

之後Eman再與焚爺真情對話,承認自己有幻覺,並傷心表示知道是時候放下兒子:「我知道BB已經走咗,我知道我唔應該再見佢,但我好唔捨得佢,我唔想自己咁清醒,佢之前仲喺我個肚入面,我連同佢Say聲Sorry都冇機會。我好掛住佢,好掛住BB呀!」

嘉欣的演出獲網民激讚,她越洋受訪時大表感謝,並透露入行以來每個角色,都有盡力去設計及演繹:「細個時演較年輕嘅角色,喊嘅時候會簡單啲;但章以芯資歷相對多啲,我進入咗另一階段做咗媽咪,處理喊戲時會唔同咗,要顧及嘅嘢多咗,會好自然地深層次咗。」

嘉欣又謂該兩場喊戲,均是由心而發:「我只係投入角色,畀自己身體語言同思維,自然流露出嚟,再隨住劇本嘅帶領,以及當日狀態,盡我全力去做好佢。」

嘉欣表示做了媽咪後,對演喊戲有幫助:「學套劇話齋,媽咪係有一種本能,我嘅本能就係更加connect到我嘅內心世界同情緒,即係痛可以更痛。」

對於網民力撐嘉欣今屆視后大熱,她表示很感動:「再次多謝大家支持,真係對我好大鼓勵,我都有成五、六年冇乜演過戲,大家仲記得同支持我,我非常感動。我對自己演出係有信心嘅,畢竟我演咗戲10幾年,未結婚之前我都拍咗成40部劇,有好多訓練同進步嘅機會。章以芯我係好期待去演嘅,我亦好感恩呢個角色畀咗我好多學習機會,無論演戲抑或處事,我好多謝呢個角色。」

(即時娛樂)