《造星IV》鍾卓穎歌聲俘虜全場 阿祖讚天籟之音有親和力 (16:02)

文章日期:2021年11月16日

ViuTV節目《全民造星IV》今晚(16日)播出的一集,參賽者鍾卓穎(Ash)在首輪面試時,憑甜美聲線已經令導師及女團經理人戴穎(Wing)留下深刻印象,就連節目監製花姐(黃慧君)看過其表演後亦大呼:「我鍾意佢呀!」

阿祖大讚Ash甫開聲唱歌就如同天使一樣,有天籟之音,坦言被對方歌聲感動到說不出話來;Wing則被她的歌聲感動到眼濕濕,亦笑指對方有點像Angelababy(楊穎)。

作為新生嬰兒深切治療部護士的Ash表示,參賽原因與工作需面對的生離死別有關,她說:「有啲BB照顧咗好耐,但係可能到佢兩歲時就要離開世界。嗰刻就知道唔係每個人都可以活到我呢個歲數,如果仲為咗自己嘅膽量而去放棄一啲可以嘗試嘅嘢,將來一定會後悔。」 

一眾評判看完Ash表演後,亦被她的歌聲融化。Ash即席演唱了一小段王灝兒(JW)的《矛盾一生》,被評判之一的當奴大讚;節目主持強尼亦罕有地指喜歡聽Ash唱歌。另一邊廂,因Ash的對手是歌手陳泳伽(WINKA),兩者實力相同,再次令3位評判難以選擇。 

(即時娛樂)