《造星IV》Ash自爆中學被欺凌:冇人提唔代表冇發生過… (18:00)

文章日期:2021年11月18日

ViuTV節目《全民造星IV》前晚上演「最強靚聲」對決,任職護士的Ash(鍾卓穎)被導師梁祖堯讚擁有「天籟之音」、「箍牙都好靚」,花姐(黃慧君)也表示喜歡她,可惜最終不敵23歲的WINKA(陳泳伽)而跌入復活區。

不過Ash憑靚聲及靚樣贏得網民喜愛,她還被爆去年底已婚,事後Ash在社交網留言感激老公支持她追夢,而Ash的Ig粉絲已有2.3萬。隨住人氣急升,Ash成為網民熱議對象,她在Ig限時動態玩「你問我答」,解答網民疑問及各種流言蜚語,期間她撰長文抒發感受,並自爆中學時曾遭欺凌,她寫道:「今(昨)日唔多唔少都有影響心情,比較難過係最想保護嘅屋企人都保護唔到,仲要某位朋友,我知道你有睇呢度。

有我以前facebook嘅人,係我嘅親友、同學。至少你係一啲我冇移除或相信嘅人,所以你先會睇到我嘅過去,但可悲嘅係分享上去嘅就係其中嘅人。可能你好唔鍾意我,我亦唔知要點樣去解釋,我都阻止唔到你繼續,我有一直mon post係因為仲想睇到你幾時先會停,果然,匿名講嘢係唔需要負責任。」

Ash坦承細個時說話直接、橫衝直撞會得罪人:「如果我講過令你覺得唔開心嘅說話,你直接dm我,我同你道歉,但我發誓從來冇要去欺凌人。」

Ash自爆初中時曾被欺凌:「因為我好清楚記得自己中一二比人欺凌嘅畫面,去到中五六我嘅好朋友又點樣被人欺凌,冇人提起唔代表冇發生過。

身處係男多女少嘅中學,是非一定不少,但改花名、畫枱、入班房鬧、櫃桶都係辱罵嘅信,我歷歷在目,至少令之後再進入我生活嘅人,要去分辨到底係唔係真心。

份人係點,呃唔到,放大我嘅過去加上一啲冇發生嘅事,會令你開心就繼續,至少我依家有一堆好錫我嘅同事、好朋友同屋企人,佢哋知道我係唔係咁嘅人就夠,我想講嘅講完啦!有好多識我、唔識我嘅人,仲保護我支持我,唔講咁多,以後唱多啲歌報答你哋。」

相關新聞:造星IV|23歲「天籟之音」Ash被爆已為人妻 Ig開腔回應

相關新聞:造星IV|靚聲對決 天籟之音Ash不敵唱得之人WINKA

相關新聞:《造星IV》鍾卓穎歌聲俘虜全場 阿祖讚天籟之音有親和力

(即時娛樂)