Anson Lo對MV女主角關懷備至:佢令我諗起第一次做戲... (18:04)

文章日期:2021年11月19日

ViuTV《神的女主角》今晚(19日)播出最後一集,而「教主」盧瀚霆(Anson Lo)的MV女主角在昨晚一集誕生,Anson Lo將MV女主角合約交到參賽者鍾咏諭(Karis)手上,今晚播出一集,Karis跟教主一齊拍MV,在節目預告中見到教主將保齡球交給她,亦有二人在書店內談情的片段。

教主在片中說:「暗戀佢嘅時候我會做出乜嘢表情?」﹑「我望住Karis,令我諗起第一次做戲嘅自己(《男排女將》),係要多少少嘅關懷。」由於是首次拍MV,鍾咏諭心情難免緊張,幸得教主窩心提點帶她入戲。

而ViuTV的facebook專頁寫道:「童話故事嘅結局,好多時都係一句『從此佢哋過住幸福美滿嘅生活』作結,但當中究竟有幾幸福?幾美滿?今晚一於一齊用女主角視角出發,同教主拍MV,迎接最SWEET爆嘅童話式大結局啦﹗」

相關新聞:神的女主角|MV女主角誕生 盧瀚霆窩心邀落選參賽者一同拍攝

(即時娛樂)