無綫台慶|李佳芯難適應日夜顛倒拍劇生活 對爭視后隨緣 (21:07)

文章日期:2021年11月19日
無綫台慶|李佳芯難適應日夜顛倒拍劇生活 對爭視后隨緣(拍攝:劉永銳、剪接:葉靜文)

忙拍新劇《有種好男人》的李佳芯(Ali),今晚亮相台慶紅地氈時表示,再次經歷日夜顛倒的拍劇生活,她坦言有點不習慣,她說:「《智能愛人》之後做自己嘢較多,一嚟(拍新劇)就通宵比較難適應。」

談到早前被爆密會「蟲草大王」陳恩德一事,Ali無奈說:「呢啲題真係,唔覺得值得恭喜嘅事。我哋去一間餐廳係傾慈善project,喺餐廳有其他人,係公眾地方,唔係報道寫到咁,奈何有啲咁嘅相,令人聯想得太多,呢個我都冇辧法,了解我嘅人會知乜嘢一回事。之前冇見過面,一見面就畀人影到,嗰次只傾慈善project。(唔開心?)本身有意義嘅事,到最後出咗一個唔係咁好聽嘅題。」

談到今年Ali跟鍾嘉欣被捧為視后大熱?她說:「《智能愛人》都幾個月前,隨緣啦,我又覺得獎呢啲嘢輪流攞開心,我又冇諗過會畀我,但有得攞會開心,呢啲開心事,(黃)智雯都演得好好。」

相關新聞:無綫台慶|張秀文公布婚訊後首亮相 對生B隨緣 擬斟茶畀媒人Bob

相關新聞:無綫台慶|炎明熹對身材冇信心 未敢挑戰性感造型

相關新聞:無綫台慶|陳自瑤盡豐胸代言人責任 超性感打扮行紅地氈

相關新聞:無綫台慶|TVB小花紅地氈鬥性感 劉穎鏇拉丁舞孃撼高衩葉蒨文

(即時娛樂)