鄭裕玲技癢騷超強軟功 《男神廚房》變瑜伽班房 (14:07)

文章日期:2021年11月23日

由鄭裕玲(Do姐)和王菀之(Ivana)主持的《男神廚房》,昨晚(22日)播出第10集,伍允龍、張馳豪(Aska)、李創偉(Catry)及林德信應戰,女神試食團成員則為伍詠薇和周汶錡。

昨晚主題菜為「雞鴨鵝」,搞笑的是4名男神各有弱點,女神們挑選「處男廚神」時難以下定論;首先眾人鎖定刀功看似一般的Aska,唯獨周汶錡唱反調:「佢好有步驟,切嘢同安排嘅程序都OK﹗」經過多番觀察,最終決定將「處男廚神」頒給Catry,Do姐指Catry「死因」是食物賣相太差。

除了伍姑娘落力搞氣氛,伍允龍亦是綜藝能手,表情多多兼大耍真功夫,伍允龍還分享險入鬼門關經歷:「我拍第一部戲《少年阿虎》時爭啲死咗,嗰時我跟緊錢嘉樂做替身,場戲要我凌空轉身再面落地,但我轉早咗,條威也咁啱索住我條頸,好彩拉威也嘅師傅即時放手。」

林德信則做瑜伽,Do姐忽然技癢表演超凡身手,由於動作敏捷兼柔軟度足,全場人士嘩然,之後錄影廠變成瑜伽班房,鏡頭後由Do姐輪流監察其他女神做瑜伽,場面有趣。

(即時娛樂)