陳柏宇從失敗中尋找快樂 學踩滑板獲讚「有料」 (22:01)

文章日期:2021年11月24日

陳柏宇將於下月舉行兩場《陳柏宇 Fight For _ _ _ Live in Hong Kong Coliseum》演唱會,今次個唱以「Fight For」為主題,引起全城思考人生中為什麼而奮鬥。早前陳柏宇找來不同界別人士分享他們的奮鬥故事,當中包括香港滑板運動員陸俊彥,他更借機請對方教踩滑板。陳柏宇有滑雪底子,拍攝當日跟陸俊彥學踩滑板時很快便上手,在拍攝完成時已可以輕易用滑板落樓梯,獲陸俊彥大讚「有料」!

二人一同踩板,雙方都有挑戰動作失敗的時候,陸俊彥仍然笑笑口,他解釋:「滑板係開心為主,就算失敗都要開心,你要deal with(應付)佢,因為佢會一直陪住你,如果面對失敗都係好唔開心,你就唔會鍾意呢樣嘢,因為你會覺得好辛苦。」陳柏宇很認同陸俊彥的想法,「我覺得失敗係一件好事,唔失敗點樣知道成功條路點行?我幻想唔到從來冇挫敗感嘅話,會係點樣一回事。有時失敗都過癮,因為會有種吊癮嘅感覺」。

陳柏宇還分享了自己在歌唱事業上如何迷失,到直至找出堅持到底的經過,「以前細個唱歌、唱K純粹鍾意唱,冇好努力去奮鬥,好多時都係隨遇而安,甚至成日睇唔起自己,覺得自己唱歌以外樣樣都掂吓,樣樣識少少,但唔知邊樣可以發展成一樣事業。我由細到大都唔知點去堅持一啲嘢,依家做咗歌手,知自己唱得唔好,大家唔識睇嘅嘢我都識睇,知自己能力去到邊,冇人畀我更加覺得我渣。因為真係渣,所以先去學唱歌,但亦想收埋唔畀人知自己走咗去學唱歌,因為又驚變咗賣弄」。他收埋的,還有內斂隱藏個性,「以前攞獎,有時人哋會覺得我好囂,想讚你,你都唔接受,但原因係我覺得我冇做過一樣嘢係值得你去讚,所有嘢都係營造出嚟」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳柏宇 陸俊彥