造星IV|A2組賣青春可愛冧評判 少爺占評「暴力笑住唱」 (22:22)

文章日期:2021年11月25日

ViuTV選秀節目《全民造星IV》,今晚(25日)由導師許廷鏗帶領的A2組,迎戰梁祖堯的B4組,A2組成員包括Elka(鄭芷淇)、阿蛋(黃詠霖)、阿Yo(郭曉妍)、Day(許軼)、Tania(陳紀澄)及隊長Mei Mei(曾美欣),而該組成員大賣青春氣息及活力,平均年齡亦是《造星》史上,最後生的一組,當中有位隊員更是千禧後。

29歲的Mei Mei是隊中年紀最大,獲委任做隊長,不過6位隊員綵排時錯漏百出兼跳到甩Beat,而Mei Mei亦有不少失誤,她曾感到自責,自覺表現欠稱職,幸經過多番綵排後終有進步。A2組自選項目是跳唱《Candy Ball》,6女化身學生妹手拿波板糖載歌載舞,跳唱時仍能甜美笑容兼步伐一致,之後她們還將波板糖送給5位評判,連節目監製花姐(黃慧君)也讚她們可愛。

表演結束後,評判之一的韋羅莎(Rosa)說:「本身我好怕kawaii及cute嘅嘢,唔係我杯茶,但你哋成功令我睇得好舒服。」

少爺占則說:「對比之前喊嗰組,嗰個係暴力喊住唱,呢個係暴力笑住唱,兩樣都極難,因為啲肌肉要保持咁樣唱,係好嘥氣力嘅,你哋歌詞嗰句『爭氣』,真係差啲冇氣,戥你哋擔心,好彩結尾通常係合唱,可互補不足。」

泳兒表示:「你哋呢種風格,好和諧,會有你哋嘅受眾,每人有甜美笑容,而唔會有打冷震感覺,加上舞步都一致、表情管理好好,我係鍾意嘅。」

(即時娛樂)