造星IV|B4組棄跳唱表演 化身金魚講故事 感動評判 (22:48)

文章日期:2021年11月25日

ViuTV選秀節目《全民造星IV》,今晚(25日)由導師許廷鏗帶領的A2組,迎戰梁祖堯的B4組。B4組成員包括Sarah(楊芷程)、阿Gao(沈貞巧)、咖喱(黃雅慧)、林暐翹、Karen(余嘉熙)及Ivy So(蘇雅琳),6女棄跳唱表演,在自選項目反而表演戲劇《六條金魚》,雖然6女並無Drama底,但導師梁祖堯舞台劇經驗豐富,加上故事內容是任職醫生咖喱的真實故事,故此6女演出時份外投入,她們化身6條金魚說故事,感動人心,獲5位評判一致讚賞。

韋羅莎說:「我係好感動嘅,你哋每個人講緊嘢嘅時候,你哋真係講嘅嘢,我鍾意咁simple達到咁強烈效果,仲要係真實故事,所以係good job。」少爺占說:「你哋嗰個一體性,係目前嚟講效果最好。」

另一評判陳輝陽亦讚道:「我睇之前並唔知道係咪真實故事,睇完我好驚歎,因為畀咗好多情緒我,好似睇緊一套迷你電影。」

相關新聞:造星IV|A2組賣青春可愛冧評判 少爺占評「暴力笑住唱」

(即時娛樂)