造星IV|兩組鬥跳MIRROR《BOSS》獲讚 A2組Elka被淘汰 (23:18)

文章日期:2021年11月25日

ViuTV選秀節目《全民造星IV》,今晚(25日)由導師許廷鏗帶領的A2組,迎戰梁祖堯的B4組。當兩隊表演完自選項目後,輪到Dance Battle,她們要跳MIRROR的《BOSS》,兩隊「舞」得難分難解,炒熱全場氣氛。由於兩隊表現不俗,令5位評判也感到頭痛,難以抉擇,最後評判揀了B4組晉級,A2組落敗,評判韋羅莎也禁不住眼濕濕:「好難抉擇,兩組表現得好好,而我喊係因為冇被揀中一組會感到好挫敗,係咪覺得表現唔夠好,我係因為呢樣而好心痛。」

最後評判從A2組淘汰了Elka(鄭芷淇),她的隊友亦不捨爆喊,Elka說:「好開心參加呢個節目,認識咗一班好朋友,大家遇到好多難關,大家一齊面對。」導師許廷鏗亦安慰出局的Elka,叫她不要灰心。

相關新聞:造星IV|B4組棄跳唱表演 化身金魚講故事 感動評判

相關新聞:造星IV|A2組賣青春可愛冧評判 少爺占評「暴力笑住唱」

(即時娛樂)

相關字詞﹕全民造星IV A2組 許廷鏗