張振朗被爆NG王兼喊包 演「拳王」唔算得心應手 (17:10)

文章日期:2021年11月27日

無綫台慶劇《拳王》由黎耀祥﹑張振朗﹑姚子羚和朱敏瀚等合演,監製陳耀全(Andy)昨晚偕振朗和黃子恆開Live與觀眾互動之餘,並送出2人親筆簽名的《拳王》口罩套。

Andy笑指是次將振朗與子恆性格大兜亂,帶給觀眾新鮮感,振朗表示有難度:「個角色好嚴肅、又多內心戲,仲要打好多份工,對我嚟講真係演得唔算得心應手。我嗰時拍到個人唔同咗,變得唔鍾意講嘢同埋好鍾意諗嘢。」

至於由嚴肅變活潑的子恆,則笑指在角色感染下,私底下亦變得開朗:「劇入面拳館所有人,都好似一家人,所以拍得好開心。」

2人又坦承是喊包,子恆指最近一次爆喊,是因為聽到劇集其中一首配樂,然後滿腦子都是海正藍(張振朗飾)的畫面,及拍攝時的所有畫面。

至於振朗則坦言無論是見到劇中嫲嫲羅蘭,或做訪問談及拍攝感受時,都定必感觸落淚,Andy聞言再玩踢爆謂:「係呀!佢好易喊㗎!好記得第一次同佢合作《師父‧明白了》,佢話想睇番自己死嗰場戲,我咪畀佢睇,點知佢一睇就喊到豬頭,嚇親我!」Andy又笑指振朗是劇中NG最多演員,十分搞笑。

(即時娛樂)