C AllStar大帽山拍MV食西北風 憶10年前登「天梯」露營 (17:41)

文章日期:2021年11月30日

組合C AllStar化身「地球保衛隊」推出一系列有故事性的歌曲,每首MV都以「訊號器」貫穿,終於走到專輯的最終章,四子登上大帽山頂露營,拍攝最後一首派台歌《共同望銀河那時》MV,勾起首次他們拍紀錄片在「天梯」頂露營的回憶,轉眼已超過10年,他們一同經歷和感受,將隨着「訊號器」埋藏到地下,期待後人發掘延續保衛隊精神!

拍攝MV當日,市區溫度約攝氏14度,但上到大帽山頂降幾度兼非常大風,露營帳幕幾乎被吹走。四子邊欣賞香港夜景邊談心,梁釗峰說:「今次係《人類世》專輯最後一首派台歌《共同望銀河那時》,為配合歌名和內容,導演安排我哋喺大帽山頂露營,一齊眺望夜景和睇星星。」

陳健安則說:「平時道具食物唔放得入口,多謝團隊今次準備真嘅食物,仲有熱湯畀我哋,真係Camping,好窩心。」釗峰表示:「我哋呢隊『地球保衛隊』經歷咗好多嘢,由《集合吧!地球保衛隊》、《留下來的人》、《沒明日的恐懼》,好多章節,經歷咗好多,《還有48小時》MV玩到癲。」吳崇銘(King)笑稱:「估唔到最後一個MV要食西北風!」

這張專輯以一部「訊號器」貫穿每首歌的MV,在《共同望銀河那時》MV裏,C AllStar將「訊號器」埋藏地下。何建曦(Jase)說:「我哋呢段時間嘅感受隨訊號器一齊埋藏,然後繼續向前走,繼續生活。希望將來有人掘返訊號器出嚟,將保衛隊嘅精神延續下去。」

原來今次是C AllStar第2次四子一齊露營,第一次是10年前,拍攝紀錄片時在重慶登上「天梯」頂露營,陳健安說:「因為手機收唔到信號,我哋要用原始方式『對講機』傳話,10年前我哋又係只可以用『對講機』,嗰次係我哋再4個第一次Camping,今次我哋再一齊Camping,就好似首尾呼應。」

此外,這次《人類世》企劃包括在尖沙嘴舉行「留低的與重生的 C AllStar Archive」展覽,日前鄭欣宜和馮允謙前往欣賞,C AllStar四子擔當導賞員,介紹他們出道至今的專輯和MV道具、宣傳品及獎項等展品。為答謝兩位VIP捧場,四子送上親筆簽名新專輯給他們留念。

(即時娛樂)