造星IV|Kary激讚WINKA有壓台感 筠兒Yoyo壓力大 唱到走音 (23:09)

文章日期:2021年12月03日

ViuTV《全民造星IV》今晚(3日)播出一集,由許廷鏗的A3組迎戰梁祖堯的B5組,A3組成員包括黃筠兒﹑Val(趙展彤)﹑Yoyo(葛綽瑤)及Tengie(區廷筠),她們的自選項目是原創歌曲《Fake It》,4位女生都有份參與創作,靈感來自她們的少女心,籲人不要假裝,要除低面具。

4位女生整體表現不過不失,沒有亮點令人留下印象,評判伍仲衡說:「有原創歌曲係好好,會加分,不過首歌欠缺令人聽完後不停哼出的歌詞,即係叫食糊嗰句,感覺唔到有,唱歌就係偶像派嘅歌聲,要繼續磨練。」

在後台看比賽的鄧小巧則禁不住說:"Fake it﹗Fake it",導師許廷鏗也Rap了其中一句歌詞,節目監製花姐(黃慧君)也反問:「乜嘢叫偶像派歌聲?好想問佢。」

另一評判卓韻芝坦言此組的Tengie,令她眼前一亮,同時亦指Yoyo似足韓國女生,不過阿芝亦說:「我好難畀評語,因為你哋展示唔到特別一面畀我睇,但以一個整體表演,係舒服嘅。」

陳詠燊亦說:「評語好難畀,冇乜一個亮點,雖然動作一致﹑甜美笑容都有,但造型上冇乜幫助件事。不過不失先難評,好似睇緊音樂節目其中一隊女團唱完歌就走嗰種感覺。」

之後輪到B5組成員出場,她們的自選項目同樣是跳唱原創歌曲,該組成員包括隊長Karen(余嘉熙)﹑WINKA(陳泳伽)﹑阿杰(周芷慧)和Ana(羅安娜)。4位女生表演時展示到女團力量,WINKA的聲線令人留下印象,而Karen充滿爆炸力的Rap亦贏盡掌聲,吳雨霏(Kary)激讚WINKA:「你一開聲,好吸引到我繼續睇落去,有壓台感覺,你哋幾個都有,個表演冇悶場,我感受到你哋由心裏面唱出來同演出嚟嘅態度。」

阿芝亦說:「睇到之前唔同組別講女性打破乜嘢框架,去到你哋呢個performance展示嘅力量,真係睇到。」同時阿芝亦大讚Karen好犀利,Rap得好powerful:「個小宇宙同力量係好大及好實在。」陳詠燊亦讚賞此組的演出有火(熱情)亦有貨(實力)。

接着輪到A3組唱出指定歌曲《浸浴》,不過表現強差人意,成員筠兒及Yoyo先後出現走音情况,伍仲衡批她們唱得沒有感覺,而且走音情况會拉低整個表演分數 ,雖然她讚Val及Tengie唱得好,但同樣唱到欠感覺。Kary則寄語Yoyo不要將壓力帶到去表演,她表示感受到Yoyo獻唱時有顧慮及擔憂。而今晚播出的一集,B5組未唱出指定歌曲,到底哪隊勝出及哪位被列入「死亡名單」的成員被淘汰,就留待下周一(6日)揭曉。

相關新聞:造星IV|葉詠詩女兒40強止步 Carmina含淚:呢3個月跨過心理障礙...

(即時娛樂)