王君馨睇《造星IV》睇得好開心 看好Marf馬欣同咖喱 (13:29)

文章日期:2021年12月06日

35歲的無綫花旦王君馨(Grace)近日被傳將離開無綫,專心做獨立歌手,而Grace最近在Instagram坦言有收看ViuTV選秀節目《全民造星IV》,對由導師許廷鏗帶領的A5組特別留意,A5組成員包括穎蕎﹑超酸﹑芯駖﹑Day和Ika,並勾起她求學時跟朋友組團跳舞的難忘回憶,Grace留言:「一睇A5嘅演出,個人自動彈起咗,跟住佢哋跳唱多年最Hit嘅PCD(Pussycat Dolls) songs,跳完之後覺得好爽同好開心,好開心見到香港可以有一個咁樣嘅女子performance!!!」

她在hashtag還表示自己好喜歡Marf(邱彥筒)﹑馬欣及已出局的咖喱(黃雅慧):「你哋每一位都要加油啊﹗」之後她再留tag「獨立歌手或女團夢」,鼓勵別人之餘,亦似是自勉。

Grace還有感而發:「跟住就過咗14年啦,唔知幾時開始,有好多恐懼,好擔心人哋點睇我,不停聽到好多聲音,太鬼妹仔啦,把聲太高音啦,表情太誇張啦,皮膚太黑啦,你咁樣會令到人哋覺得你好假...唔知係咪因為選美關係,覺得人哋就係Expect你係100分,跟住慢慢減減減...減減減...其實....其實參加選美的,開始嘅時候咪都係素人一個?

當然啦...做藝人係需要調教嘅,但係調教亦都有兩面,一個係將自己唔好嘅嘢收埋佢,一個係將自己最好嘅嘢放出嚟,邊一樣嘢係『好』同邊一樣嘢係『唔好』,呢個真係需要經歷,時間,同埋認識自己,如果唔小心收埋一啲人哋覺得『唔好』但又係一啲好代表到你真正嘅自己,不停想討好別人,同希望大家會接受同喜歡自己,去到某一日望住塊鏡,開始認唔到,或者開始唔喜歡見到嗰個自己,咁咪好可惜囉。

睇呢個節目,見到大家都係由零開始,慢慢加加加...加加加...不停有進步,越嚟越有自己的character...睇到我好開心!」

(即時娛樂)