楊潮凱花6年時間成為電影導演 含淚答謝父母及太太支持 (18:57)

文章日期:2021年12月06日

楊潮凱日前擔任由許文軒主持的《StarTalk》嘉賓,談及首次執導電影感受。楊潮凱表示與另一導演兼同學吳詠珊拍攝《喜歡妳是妳》原因,是因為看過《那些年,我們一起追的女孩》後甚有感受,他稱:「世界各地都有青春片,點解好似香港冇,而且2003年係好值得我哋香港人記住嘅一年,正正嗰年SARS(沙士),我好記得自己戴住口罩會考,所以作為我第一套戲,我好想記錄呢個時段。」

楊潮凱續說:「2018年成日都聽到啲人話電影界青黃不接,我心裏面好唔忿氣,你哋都唔畀機會新人,佢哋梗係做唔到獨當一面,呢樣嘢擺喺我個心好耐,所以開拍之前我話一定要用新人,所以搞咗個Open Casting,見咗200幾位女演員,首先定咗楊偲泳,但一直未搵到另外一位演員,談善言唔係頭兩轉Casting,之後聽番佢講佢係透過《點五步》監製自薦嚟Casting,見到佢獨特嘅性格後就決定用佢。」

談到花了6年時間成為電影導演,楊潮凱在節目中感觸落淚,他邊說邊哭成淚人:「多謝屋企人,由訓練班開始到拍第一套電影,真係好難行,佢哋好支持,爸媽好擔心我生活問題,我又未必畀到好好嘅生活佢哋,我覺得自己虧欠咗佢哋,好開心首映睇完之後,佢哋話好自豪有我呢個仔!」

楊潮凱亦感激太太一直在身邊,他說:「成個過程佢都見住,睇住我拍戲時候承受嘅痛苦。能夠得到團隊、家人同觀眾嘅支持及認同,好感觸。」

(即時娛樂)