造星IV|余潔滢無緣晉身30強︰多謝大家一直嘅支持 (14:18)

文章日期:2021年12月08日

ViuTV《全民造星IV》30強昨晚誕生,余香凝胞妹余潔滢(Zoe)被淘汰,無緣繼續比賽。Zoe昨晚在社交網上載與B組導師梁祖堯擁抱的照片,以及她與隊友的合照,留言感激眾人一直以來的照顧。她說︰「我的《造星IV》旅途完結了,雖然呢件事喺我嘅世界已經過咗個幾月。依家終於可以講,多謝大家一直嘅支持,呢個旅途好開心,學到好多嘢,有好多人要多謝...」

Zoe感謝梁祖堯令她進步及作出新嘗試︰「你係一個好好嘅導師,你嘅照顧其實已經遠遠超越一個導師要做嘅野。將你成個Studio畀我哋任用,忙住做舞台劇整親條腰都幫我哋排練,太早排練會幫我哋叫早餐,我哋唔夠瞓又人人有湯飲,關心我哋嘅內心,令我哋有更好嘅狀態繼續。B組因為你變成一個大家庭 I love you﹗」

她亦多謝一眾B組隊友︰「冇諗過可以識到咁大班朋友,好多愛,有咩事一call即到,可以喺你哋面前做最真嘅自己,可以一齊努力一齊分享呢一切真係好開心,我相信將來仲有好多機會一齊㗎!」Zoe還多謝唱歌老師、《造星IV》監製花姐(黃慧君)及其他幕後團隊。她最後多謝自己︰「因為自己鼓起勇氣行出一步去試,先會得到一個咁珍貴嘅故事。」

余香凝留言讚妹妹「已經好叻女」。

相關新聞︰造星IV|30強誕生 Sica潔滢Liu哥阿杰Ana被淘汰

(即時娛樂)

相關字詞﹕全民造星IV 余潔滢