造星IV|欣宜馮允謙任30強評判 Sica遭淘汰千字文訴心聲 (17:15)

文章日期:2021年12月08日

ViuTV《全民造星IV》昨晚(7日)播出一集,30強名單誕生,今晚(8日)開始展開新一輪賽事,由鄭欣宜、馮允謙、梁釗峰、黃修平和DJ余迪偉擔任評判,戰况轉趨激烈。

曾在演出跌倒而執生獲讚的Sica(何洛瑤),最後未能晉身30強,不少網民替其不值,反而失準的方方(方芷欣)卻有得留低,惹網民熱議,導師梁祖堯(阿祖)繼續被網民抨擊。

Sica昨晚(7日)在社交網撰長文分享被淘汰的感受,她多謝阿祖,並讚對方是有心、心地好好的導師,為組員無條件付出。Sica寫道:「節目剪出嚟嘅時間同內容有限,但你為我哋付出嘅時間同心機遠超於大家嘅想像。你幾乎每一晚都陪我哋留到好夜,幫我哋安排好多好有意義嘅exercise,每一輪都逐個女仔比一個方向我哋去成長突破,又會介紹老師畀我哋,又會請我哋食飯又或者煮飯鼓勵我哋,又會好仔細幫我哋執好多燈光畫面嘢,又會幫我哋買表演用具/服裝,喺我哋好好冇自信嘅時候你會鼓勵我哋好多,其實真係數都數唔晒你付出過嘅嘢,好多位都真係好無條件咁為我哋付出。」

Sica表示自己只是早少少離開這個《造星IV》舞台,亦自覺確有不足地方,她寫道:「咁講好似好自戀,但我知道可能大家會唔捨得我,我都好開心原來自己係有人支持,不過可以表達自己諗法的話希望大家都唔好唔開心咁耐,可以開開心心一齊送走我,好希望我重視嘅人,冇一個會畀人攻擊,佢哋從來都冇欠過我任何嘢,相反畀咗好多嘢我,畀我想像中多太多。

同埋我真係有不足嘅地方㗎!始終十個名額真係好有限,其他入咗去嘅人都好好,佢哋都好值得繼續行落去㗎,加上嗰陣時都冇灰心太耐,好快振作番了!大家都唔好太擔心我,總之應承大家我一定唔會放棄,我相信喺呢個舞台以外一定會有機會再見!笑番啦所以!」

Sica表示但願這段時間曾為大家帶來過少少歡樂、少少淚水和少少激動:「但願大家好耐之後提番起呢個節目,會記得曾經有我呢個人嘅存在。咁我就心滿意足了。」

相關新聞:造星IV|30強誕生 Sica潔滢Liu哥阿杰Ana被淘汰

相關新聞:造星IV|余潔滢無緣晉身30強︰多謝大家一直嘅支持

(即時娛樂)