拳王|謝絕美食引誘 張振朗嘆過磅戲留憾 打拳打到拒說話 (20:00)

文章日期:2021年12月08日

無綫台慶劇《拳王》昨晚(7日)劇情講到正藍(張振朗飾)為了減磅,決戰外號「鬼影」的拳手邢冠一(古天祥飾),縱然面對美食引誘,仍堅持齋吃烚蛋,最終正藍成功減磅,並在擂台上決戰邢冠一,可惜處於下風連番中重拳;為免正藍遭受不必要永久損傷,教練迎風(黃子恆飾)關鍵一刻掟白毛巾投降。

輸了比賽的正藍情緒低落,加晴(蔡潔飾)見狀即指摘迎風,迎風型爆回應:「我係佢教練,有權咁做,亦都有必要咁做。」

對於該重要場口,振朗坦言拍得辛苦又有遺憾,他說:「過磅戲有遺憾㗎,本身我想甩水甩到勁乾,因為想帶畀觀眾真實感,但因為我開劇前已經甩過一次水,拍咗2個月左右,上擂台前又甩過一次,教練話我唔可以喺兩個月咁短時間內甩3次水,我就跟佢建議冇咁做;同埋因為我拍打擂台戲,係連續咁打,呢場戲應該係我連續打到第5、6日左右,我無論戲內戲外都好攰,應該喺嗰段時間開始,我就完全唔講嘢喇。」

(即時娛樂)