Anson Lo膺MAMA新人獎 榮耀歸MIRROR 明年試Rap歌 (12:41)

文章日期:2021年12月12日

MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)在韓國樂壇盛事Mnet亞洲音樂大獎(MAMA),榮獲最佳亞洲新人獎(華語地區),衝出香港,網上旋即洗版成為熱話。

「教主」Anson Lo今年除了推出的個人歌曲《EGO》﹑《不可愛教主》和《Megahit》,擁數百萬爆破點擊外,主演的電視劇《大叔的愛》亦叫好叫座,再加上首部擔演的電影《假冒女團》,氣勢銳不可擋,人氣遍佈亞洲。

「教主」對獲獎感驚喜:「好多謝2021 MAMA頒發呢個殊榮畀我,超級開心同榮幸,能夠得到今次殊榮及登上2021 MAMA舞台,係我一直以來嘅夢想,今次獲得2021 MAMA認同,絕對係好surprise,而且亦好鼓舞,自己今年做過嘅嘢,得到唔同嘅人欣賞及支持,鼓勵到我嚟緊演藝路上繼續努力,畀觀眾睇到更多自己不同一面。」

Anson Lo亦感謝身邊支持他的觀眾及「神徒」(粉絲暱稱),他更將得到的榮譽,跟MIRROR好兄弟分享,他說:「希望大家會繼續支持我、支持MIRROR,冇MIRROR就唔會有Anson Lo存在,冇每位觀眾支持同留意,亦唔會有呢個獎誕生,所以呢個獎唔係屬於自己,係屬於每位觀眾、每位神徒,屬於MIRROR整隊,多謝你哋!」

問到「教主」會否對樂壇頒獎禮注下強心針?他大方表示:「唔可以咁比較,得到2021 MAMA殊榮真係好驚訝,其實今年每完成一個工作,都冇諗過會得到咁多認同,我對年底頒獎禮冇諗太多嘢,由出道至今都係隨緣心態,攞唔攞到獎唔係最重要嘅一環,反而覺得最重要係,能唔能夠畀觀眾睇到自己,擴闊自己接觸到嘅觀眾層面。」

回顧展2021年的發展,「教主」對自己表現尚算滿意,他說:「我畀自己表現滿意,係因為大膽咗,喺唔擅長、唔熟悉嘅工作範疇上,好短時間就可以適應,唔會再好似出道時候咁驚。」

提到新一年的工作方向,「教主」指自今年有演戲經驗後,希望可以嘗試更多不同角色,明年會花多些時間在電影及演戲方面,音樂路上亦會嘗試不同風格、MV風格,「教主」指對Rap愈來愈感興趣,他透露希望來年歌曲上會增加Rap的部分。

相關新聞:MAMA頒獎禮︱奪獎衝出香港 盧瀚霆:希望更多人認識香港音樂

(即時娛樂)