拳王|許家傑地獄谷肌實錄曝光 孖李君妍打擂台險象環生 (13:18)

文章日期:2021年12月12日

無綫台慶劇《拳王》前晚(10號)播完第14集後,姚子羚、黃子恆、許家傑、李君妍及衛志豪,開直播與觀眾互動。期間5人送拳王口罩套,姚子羚笑指如直播觀眾想獲得口罩套,必須留言「葉迎風好靚仔」,結果有網民筆誤「葉迎風最靚仔」,即被取消資格,子羚笑謂:「佢又未到最靚仔,我哋個劇好多靚仔㗎!」

前晚重頭戲是有「奸角專業戶」之稱的許家傑與李君妍的擂台戲,劇情講述許家傑飾演的拳王蔣繼昇,原本與駿風拳館學員之一的Kiko(李君妍飾)是情侶,由於阿昇一直醉心打拳冷落Kiko,2人分手收場!即將與正藍(張振朗飾)對壘的阿昇被加晴(蔡潔飾)騙上駿風拳館,因而泄露與Kiko的前情侶身分及2人分手原因,拳館眾人鼓勵Kiko與阿昇打擂台,以泄心頭之恨。

君妍說:「今次要記動作之餘,又要應付唔同情緒及喊戲。我收到劇本時已經忍唔住喊,同埋覺得好浪漫,拍嗰陣我都擔心畀手長腳長嘅家傑打親。」家傑聞言反擊:「反而係你NG時打中我,因為拍之前導演要君妍再歇斯底里啲,所以佢啲拳真係好似想攞我命。」

家傑在劇中操得極弗,腹肌清晰可見,麒麟臂亦甚為吸睛,原來他除了靠努力節食及重訓外,埋位前的地獄式谷肌集訓,亦是成功關鍵:「工作人員會陪我做好多訓練,好似掌上壓、飛膊、扯衫,幫助肌肉充血,咁樣可以令我手臂同腹部嘅線條更靚。」

(即時娛樂)