3首鏡仔作品成冠軍歌 黃偉文盼為花姐Solo歌填詞:我真正目標 (14:18)

文章日期:2021年12月12日

黃偉文(Wyman)今年先後為MIRROR成員呂爵安(Edan)﹑姜濤和盧瀚霆(Anson Lo)填詞,當中Edan的《E先生連環不幸事件》﹑姜濤《Master Class》和Anson Lo《Megahit》,先後成為叱咤「903專業推介」冠軍歌,成績斐然。

Wyman在社交網寫道:「本人今年有幸儲齊姜濤﹑Edan﹑Anson Lo嘅『個人第一首叱咤冠軍歌』,我想換禮物:花姐(黃慧君)第一首個人單曲填詞機會。呢個先係我嘅真正目標,#要三首no.1先換到㗎 #然後我驚花姐炒咗我。」Edan留言表示支持,Anson Lo留言嗌「想聽」,鄭秀文也搞笑稱「等聽」。

另外,有傳MIRROR將於明年7月在紅館舉行演唱會,網上流傳門票消息,貼了有關MIRROR演唱會資料,指MIRROR明年7月開騷,門票價錢待定,地點為紅館,公開發售則「有待公布」,該專頁還寫道:「Mirror 2022演唱會飛 剩餘少量 三月揀日子﹑五月出實體飛,七月睇得,盡量安排靚位置,可以聯絡我查詢。」不過MIRROR經理人花姐在Instagram限時動態,在該消息打上紅色大交叉,直指消息不正確。

(即時娛樂)