怕醜仔顯紳士風度 施焯日貼心照顧 王虹茵冧到面紅 (15:51)

文章日期:2021年12月12日

由林正峰、曾展望(GM)和施焯日(Arthur)主持的J2節目《不能只有我看到的便利店追女神食譜》,前晚(10日)播出第12集,嘉賓是前女子藝術體操運動員王虹茵(Sharlene),負責「追求」女神的是(Arthur),GM及林正峰負責「後勤」及廚房工作。

向來在「追女神」方面一般的Arthur,是次面對曾合作拍劇的Sharlene,雖仍偶爾口窒窒,但起碼沒之前怕醜;在正式「撐枱腳」前,Sharlene對Arthur零信心:「佢細路啲囉,我擔心佢會唔會唔等埋我就食嘢先,又或者會唔會要照顧番佢轉頭。」

幸好Arthur雖然怕醜,但紳士風度及幽默度均保持水準,令Sharlene感覺被貼心照顧之餘,更數度爆笑至面紅,2人相處愉快。

身為前運動員的Sharlene,吃飯期間除了大談喜歡「眼細細、嘴細細及鼻高高」的男仔外,又透露以往做運動員期間,必須嚴控飲食,否則後果嚴重,「每次練習都要磅重,重咗會被罰跑10個圈」。

(即時娛樂)