遭姜濤突襲舔耳 Stanley貼「黑圖」反擊:純粹想報仇 (12:24)

文章日期:2021年12月13日

人氣男團MIRROR成員「大表哥」邱士縉(Stanley),在社交網自爆被姜濤舔耳。事緣Stanley當天出席活動,有化妝及整頭,而且自覺靚仔,當刻便打算影相留念,豈料影相期間,姜濤突然亂入,Stanley寫道:「我心諗,哇! 難得同我影相就當然奉陪到底啦,結果...」Stanley以5張相片交代被舔耳經過:

「圖一:仲chok住影緊﹗

圖二:阿姜生,你突然挨咁近,想玩咩?唔理,睇定啲先。

圖三:唔對路喎,個嘴都嘟埋出嚟,咪諗住嘴埋嚟呀,我砂煲咁大個拳頭㗎﹗但又唔知點做好,咁唯有用我嘅演員直覺去react啦。

圖四:佢突然...Lam(舔)咗我耳仔一下﹗無錯,係﹗feel﹗到!口!水!嗰隻,並且發出魔性嘅笑聲。

圖五:冇特別,純粹想報仇!

故事完結!」

姜濤亦有留舔脷emoji,Edan(呂爵安)則笑最後一張姜濤「黑圖」,Jeremy(李駿傑)亦留言說:「笑死﹗」

(即時娛樂)