張媽媽「泥狀早餐」贏遮遮 張敬軒食完即去廁所 (17:28)

文章日期:2021年12月17日

下星期四在紅館舉行演唱會的張敬軒,連日來都加緊綵排,不過百忙中他亦不忘分享他的早餐。今天(17日)軒仔在Instagram貼了早餐照,不過這份早餐相當「特別」,軒仔形容為似一碗綠色的泥,吃完後便去了廁所,軒仔還問做建築的朋友,有什麼建築物料是偏綠色,他寫道:「#好彩有隻蛋同半條海參。請注意:同場加映泥狀早餐ASMR,可能會引起情緒不安或肚痛,敬請留意!#點解食嘅聲同屙嘅聲會係一樣?」DJ朱薰留言笑指他放低匙羹一刻,聽得出他的無奈和憤怒。

原來這份被他形容為「泥狀早餐」是由張媽媽炮製,軒仔搞笑寫道:「#係咪有啲女人過咗50歲之後,會開始鍾意煮流質嘢 #世上只有媽媽好早晨全餐 #草本去死皮沙田城門河海底泥 #都就嚟開騷 #我老母依然未開始俾固體食物我食 #阿伯友你個Plan係點。」

(即時娛樂)