C AllStar團隊幕後成員將移民 釗峰不捨台上爆喊 (23:18)

文章日期:2021年12月18日

《我是現場》音樂會004鄭欣宜 x C AllStar於昨晚(17日)假九龍灣國際展貿中心Star Hall舉行尾場演出。音樂會中,釗峰因為想到團隊成員將要移民變喊包。他唱《同望銀河那時》拿起手機自拍,一時感觸突然爆喊。

Jase說:「我哋成日都將一啲唔同嘅心聲、睇法、藝術元素擺喺唔同嘅歌曲入面,姑勿論呢啲歌曲有冇得到大眾嘅喜愛,但我相信呢啲歌曲已經收咗喺你哋嘅心底入面。而你哋都話咗俾我知,你哋有幾鍾意我哋嘅歌。」又說:「我其實好proud of自己係C AllStar其中一員,以前成日會諗C AllStar團隊會畀到啲咩嘢我,但我而家會諗可以俾到咩大家,今年返嚟呢個團隊裡面,成件事好實在。」

釗峰定過神來,為《留下來的人》未能打入叱咤我最喜愛的歌曲最後五強說感受,他說:「多謝大家投嘅每一票,因為留低嘅同離開嘅,全部都唔容易。其實呢個離開離我哋好近,因為我哋有個幕後團隊嘅重心即將離開香港,所以如果唔再返嚟香港,今晚係佢最後一次睇我哋live嘅演出,希望大家珍惜,冇嘢係必然,同時間亦希望透過歌曲拉近大家,我哋嘅靈魂係扣緊住,我哋嘅信念係扣緊住。」

音樂會後,眾人分享了這次合作感受,安仔道:「經過今次合作同Joyce(欣宜)有咗默契,知道大家做音樂嘅概念,未來希望有機會一齊再玩。」Joyce也很享受這次合作,她說:「平時只得自己一個人,今次五個人一齊好有一種力量。我係緊張大師,但佢哋會Support住我,畀力量我,就算要打大佬唱A Cappella(無伴奏合唱)都冇問題。」King聽罷即說:「其實Joyce都俾到好多正能量我哋,仲有就係原來佢唱歌真係好高音!」

(即時娛樂)