達明一派開騷 熒幕全黑 稱有「回憶片段」被消失 (12:25)

文章日期:2021年12月21日

《達明一派REPLAY LIVE 2021》昨晚(20日)於灣仔伊館舉行首場演出,達明甫開場以《今夜星光燦爛》揭開序幕。

當唱出《那個下午我在舊居燒信》前,明哥透露本來配合此歌有一段回憶片段,但最後回憶被消失,雖然電視熒幕只有黑畫面,歌迷們紛紛開手機燈以示支持,唱完明哥答謝大家並說:「日子真係比想像中黑暗,多謝你哋點起燈,你哋每一個要成為照亮世界嘅燈。新香港嘅常態都係最後一分鐘改變,大家同我一樣,要用高智慧去面對,最緊要保護自己同伙伴,黑暗世代要活得靈巧像蛇、馴良像鴿子。」

阿達即笑說:「畀人打咗左面一巴,唔好畀佢打埋另一面,要有智慧處理一啲評論、冷靜尋求快樂,快樂先有力量面對風雨。」全場歌迷報以熱烈掌聲。

隨後現場播出林夕、周耀輝、潘源良及黃偉文幾位填詞人打氣片段,明哥唱出《同黨》及《沒有張揚的命案》後,分享自己看完書籍《平庸之惡》的感受,他說:「惡的泛濫未必需要多少壞人,往往只需要幾個魅力四射的瘋子和無數不假思索的人。」

緊接演繹《禁色》一曲,指1988年於《民主歌聲獻中華》同樣唱出此曲,他說:「首歌係寫被禁止的愛,當年如果有公法就會引起社會混亂。今日再唱嘅時候,發現五光十色嘅選舉,問有啲議員,有部分人對於同性戀同跨性別都係反對,所以同志仍需努力,革命尚未成功。」

臨近演唱會尾聲,有工作人員代何桂藍送上玫瑰花,明哥感慨表示:「舊年仍每一場都有嚟睇,今年佢嚟唔到,佢都堅持搵人送花畀我,佢係我朋友,亦都係大家嘅朋友何桂藍,我哋唔好忘記佢哋!」

相關新聞:達明一派伊館開騷 鍾楚紅捧場 何韻詩攬實明哥:My hero

(即時娛樂)