《拳王》結局篇|第3次合作 朱敏瀚張振朗變「靈魂伴侶」 (14:39)

文章日期:2021年12月21日

無綫劇《拳王》本周踏入結局篇,昨晚(20日)一集講述海正藍(張振朗飾)與石子聰(朱敏瀚飾)擂台戰﹗為了化解父親傲山(黎耀祥飾)與正藍恩怨,石仔答應父親要求與好友對壘,原本應是「識英雄重英雄」的比賽,卻因正藍意外絆倒令石仔獲勝,正藍提出上訴,傲山維持原判之餘,更欲向正藍發警告信;有感傲山走火入魔的雷堅(姚子羚飾),出招攏絡搏擊聯會幹事罷免傲山,豈料赴會的卻是傲山本人!

朱仔與振朗的對壘戲,背後原來大有故事。繼《機場特警》、《反黑路人甲》後,已是第3次合作,自然份外有默契,張振朗受訪時亦感激朱仔這個「靈魂伴侶」,一直陪他踏上「拳王」之路:「好開心喺工作路上,可以遇到一個咁好嘅伙伴,可以陪你為咗一件事瞓身,我哋喺開劇1年前,就已經一齊操,基本上成日出出入入。喺我嗰12日擂台戲,有8日都係朱仔車我返工,因為佢知我攰到冇可能揸車。」振朗又指二人Free Flow發揮,比預設動作更好:「因為我哋都好了解大家,反而打得更真實。」

朱仔則笑指被振朗取了搞笑花名:「佢成日笑我係『芝加哥殺手,專打自己友』,因為我成日整到佢。」朱仔又指由於他只有一場擂台戲,故此份外珍惜,最後衝刺時更拼命甩水,望達至最佳狀態。

(即時娛樂)