愛上我的衰神|鄭子誠首度反串 扮完師奶阿婆再扮廢青 (16:00)

文章日期:2021年12月21日

無綫新劇《愛上我的衰神》將於下周一(27日)首播,除了胡鴻鈞和陳嘉慧主演外,還有鄭子誠及鄭詩君(C君)等合演。鄭子誠在劇中演生活在第二維度的司馬崑崙,亦是小渝(陳嘉慧飾)上司。在發布的官方宣傳照中,子誠展示其扮嘢天分,先後扮演「鬈髮師奶」、「揼心阿婆」及「頹廢學生哥」等。

子誠受訪時表示,今次是他首度反串演出,他笑言:「我覺得成件事都幾有趣,純粹搞笑、個故仔又非現實,咪豁出去試一下,同埋因為啲造型特別醜,我更加冇咁緊張,如果要我扮靚女,我就真係唔OK喇。」子誠表示花了大半天時間試造型:「好多嘢要試,好似髮型啦、衫啦,佢哋畀咗啲bra我試,一係就唔啱戴,啱戴嗰啲又冇效果,我哋試過塞兩個橙落去,但又好核突。」

C君在《衰神》中與「靈異」有緣,由於疑似親身經歷靈異事件,C君飾演的「阿發」由原本的「小迷信」升呢至「超迷信」,不但常找大師驅邪驅鬼,又在家中張貼大量靈符,但依然遇到怪事,不過效果搞笑多於恐怖。

(即時娛樂)