姐姐去哪兒|謝茜嘉憑笑容為母揀外傭:媽咪好似多咗個伴 (17:39)

文章日期:2021年12月22日

由李尚正、和泉素行(Soko)主持的香港開電視節目《姐姐去哪兒》,逢星期六晚上9時半播放,節目中兩位主持會跟外傭姐姐到處玩,發掘外傭多采多姿的另一面。

星期六聖誕節(25日)播出一集,他們到電台DJ謝茜嘉屋企家訪,並探訪她的印傭姐姐,期間「姐姐」自掏腰包炮製拿手小菜蝦仁炒蛋給他們品嘗,又跟他們分享生活點滴。謝茜嘉更叫「姐姐」憑外形在兩位男士二選一,結果由李尚正完勝;和泉素行表示可能說話太大聲所以落敗,笑言會好好檢討。

謝茜嘉表示因為外傭姐姐主要跟她媽媽相處,所以受聘條件以純品為先,她說:「當時只係視像見面,見咗好幾個『姐姐』,覺得呢個『姐姐』最純品,我憑笑容釐定,因為笑容冇得呃。」

謝茜嘉續說聘請「姐姐」後,有意想不到的事發生,「媽咪好似多咗個伴,好似湊女咁,對『姐姐』循循善誘,仲有啲呵護,以前放喺我哋身上嘅嘢,呢份寄託咗喺『姐姐』身上,有少少覺得『姐姐』係我哋嘅替身,媽咪好惜佢」。

節目中,李尚正與和泉素行問謝茜嘉的「姐姐」返印尼後,最想做什麼?「姐姐」表示希望開「鏡店」,當大家以為「姐姐」想從事賣鏡行業時,原來「姐姐」講的「鏡店」是Canteen(食堂)的意思,因發音問題,大家誤會為「鏡店」,認真搞笑。

(即時娛樂)