梁諾妍痛足14小時緊急開刀誕6.2磅女兒 洪永城︰媽媽好偉大 (15:43)

文章日期:2021年12月23日

洪永城、梁諾妍今日在社交平台上載一家三口全家福及女兒「洪寶寶」的照片,宣布女兒已經出世!

洪永城透露女兒出世時重6.2磅,英文名叫「Amber」。他為Amber代言︰「我一出世,姐姐同叔叔就話『嘩,好似爸爸呀!』跟住我望望爸爸媽媽,我有唔開心,因為我想似媽媽多少少,媽媽好靚。我知道媽媽痛了十四小時,催生了兩次,都開唔到宮頸,但係佢堅持到最後一刻,我聽到佢每2分鐘就痛一次,我仲聽到爸爸話隻手就斷,媽媽好偉大。多謝張智醫生哥哥、Ruby姐姐同呢度所有的護士姐姐, 你哋好有愛,好照顧我,我會快高長大、孝順同好乖,會照顧媽媽,帶歡樂俾大家....哈哈,至於爸爸,我好肚餓,可唔可以快去搵奶粉錢呀。」

梁諾妍透露女兒是在12月19日出世︰「Welcome to the world﹗Baby Amber aka 洪寶寶 aka 餅印Tony 出生了﹗媽媽會好好照顧你,我會係你最強的後盾。辛苦晒張智醫生同所有護士姐姐!最重要多謝洪生(隻手)的陪伴,每當我作動時痛到又暈又想嘔,真係差啲扭斷佢隻手,辛苦你了。」

梁諾妍透露女兒出世當日,即使痛了10幾個小時,羊水已穿及有催生藥,宮頸仍然未開,醫生為避免BB有危險決定要剖腹生產。她說︰「最後母女平安,寶寶很健康。寶寶出生後就即刻喊,連我跟住大喊咗出嚟。見到洪寶寶平安地出生,什麼痛楚都唔緊要了,一切都很值得。謝謝上天給我們一位小天使,期待我們一家相處的日子。」

(即時娛樂)