異搜店|樊亦敏唔搞笑轉演苦命女人 為喊戲搞到甩頭髮 (21:25)

文章日期:2021年12月23日

由何廣沛、吳業坤和陳曉華合演的無綫劇《異搜店》,以專賣舊物二手店為故事背景。李成昌飾演的馮立堂,是二手店老闆,育有一子馮祖輝(麥秋成飾)及一女馮祖儀(陳曉華飾)。原本店舖由祖輝打理,可惜因穿櫃桶底東窗事發,改由女兒祖儀頂上;深感不忿的祖輝對祖儀充滿敵意,不予幫忙之餘更冷嘲熱諷。

首個單元故事主角為黃少娣(樊亦敏飾)、韓昇(陳嘉輝飾)、韓子晴(李君妍飾)及陳美娜(甄詠珊飾),劇情講述少娣因患腦癌變得暴躁,致與老公及女兒子晴關係決裂;及後韓昇移情美娜,子晴亦離家出走。在少娣病危之際,韓家之前供奉的守護神公雞神像阿Gai出現,並引領子晴見回病母。

樊亦敏不但放下包袱「哩啡」演出,更不時爆Seed破口大罵,她受訪時感謝幕後功臣:「多謝監製信任我,多謝梳化服同事設計嘅造型,真係幫到我進入角色。今次呢個角色都幾有挑戰性,因為患病都幾嚴重,所以個妝唔會係靚妝,甚至會化到泥黃色,同埋因為要進入狀態,對日常情緒係有影響,我入咗角色後,都甩咗一撮頭髮仔。」

(即時娛樂)