Lokman@MIRROR爆ViuTV高層魯庭暉有份為新團歌填詞 (12:24)

文章日期:2021年12月24日

MIRROR日前推出新歌《12》,作為送給粉絲的聖誕禮物。隊長Lokman(楊樂文)在社交平台發文,透露ViuTV高層魯庭暉有份參與歌曲創作,負責填詞的部分。《12》由Gareth.T(湯令山)作曲及編曲,余日與六毫子合作填詞。有網民隨即玩拆字遊戲,認為「余」與「魚」同音,「魯」就是由「魚」及「日」兩字組成,推測有份填詞的余日就是魯庭暉。

Lokman說︰「全年由一到十二 #十二 !- 團結同埋快樂喺生命入面係非常緊要嘅元素,兩者相輔相成,而人與人嘅連繫都一樣。人生入面緊有一啲重要嘅人同事,可能你無一一記錄落嚟,但係你都會唔覺意咁記住咗。咁如果仲有你身邊重要嘅人幫你記錄低,再寫出嚟,係咪好溫馨先?呢首歌係我哋Mirror送俾大家嘅聖誕禮物之外,仲係偉大嘅魯先生親筆題字送俾我哋,記錄一下Mirror,記錄一下濃厚嘅感覺!正提嚟喇!#12 係魯生填詞㗎!如果你覺得非常有水準,千祈唔好吝嗇你嘅讚美,幫我哋大力多謝佢啦。」

(即時娛樂)