江若琳結婚3周年食魚蛋粉慶祝 蕭唯展︰每粒魚蛋代表我對你嘅愛 (12:53)

文章日期:2021年12月24日

江若琳(Elanne)與丈夫蕭唯展(Oscar)結婚3周年,兩人昨晚到小店吃魚蛋粉慶祝,簡單而快樂﹗

Oscar讚老婆係「真正女人」︰「她以為我今天工作,沒有準備結婚周年晚餐?你知錯啦?我真係準備咗㗎,呢間好難book㗎,希望你鐘意。每粒魚蛋都代表我對你嘅愛,加埋有九粒魚蛋代表長久。真正女人先會陪你食魚蛋粉。」

Elanne則說︰「先生好忙,結婚周年紀念日在慈雲山明記畫上完美句號。今日好多人問我:『今晚去邊慶祝?』我話:『無。』佢地仲話:『可能有驚喜呢?』我話:『真係唔會有㗎,死心啦,我哋係一對0儀式感嘅夫妻,因為...... 天天都是情人節﹗好想嘔呢﹗先生,知道你最近工作好忙,好辛苦,呢個就係我最好嘅禮物,你加油。今日唯一浪漫位:佢10︰00收工話約我去海旁散下步睇燈飾俾我拒絕咗,因為我要返屋企餵貓。Sorry,明年請早。」

Elanne昨天在社交網上載3年前的婚照,公開感激Oscar。她說︰「3年前恭喜你娶咗我(好唔知醜),3年後恭喜我自己嫁咗俾你(好真心)。短短3年,多謝你陪我經歷最難捱嘅事,你呢份勇氣好值得欣賞!結婚嗰陣,你話要做一棵蘋果樹。呢3年喺呢棵樹嘅護蔭下,我個心好安心,亦好開心!先生,多謝你!你係全世界最好嘅人類!我唔知道我可唔可以迎接到雨後彩虹,但我確定我嘅世界有你就有陽光。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕江若琳 蕭唯展