東張西望|陳彥行和母親捲3000萬保單風波 激動哭訴討公道 (13:48)

文章日期:2021年12月28日

藝人陳彥行(行姐)昨晚(27日)亮相無綫《東張西望》,節目中行姐哭訴自己和75歲的母親,捲入涉及3000萬保單風波,行姐在節目中激動哭訴:「喺我有生之年,我都一定會幫佢討番呢個公道。」

行姐表示陳母在2018年,認識一間銀行理財主管佘先生,雙方關係不俗,佘先生更不時到陳母家作客食飯,彼此互信。同年7月,佘先生建議陳母投資,但礙於陳母屬高齡人士,故要行姐一齊開設聯名戶口,而行姐跟媽媽向來財政獨立,在當年的7月20日,行姐跟媽媽到銀行找佘先生幫忙辦手續,她說:「我記得嗰日搞咗好耐嘅,開立戶口應該有好多嘢要搞,我記得當時簽咗好多份文件,我不以為意,所有條款﹑細節及內容詳情,我當時認為佢(佘先生)同我媽媽講好晒﹑Deal好晒,我個角色係負責去銀行簽名。」

由於跟媽媽財政獨立,聯名戶口對行姐來說只是掛名,亦無過問存放多少錢入去及錢如何使用,不過在開設戶口不久,她就莫名其妙收到保險公司寄來的文件,她說:「我問媽咪知唔知呢啲係乜嘢?可能我媽媽太信任佘先生,佢都唔知係乜,叫我問佘先生。我搵佘先生,佢(佘先生)話唔需要太理會,循例畀番文件你睇,佢話我哋帳戶嘅所有嘢,會幫手處理及整理。」

直到今年5月27日,佘先生突然通知陳母,他會在幾天後離職,兩母女大感愕然:「當時我媽媽都覺得奇怪,點解走得咁急,早排先同佢講業績好好,又升職加薪,但點解又離職呢?」

當時她們只擔心戶口無人看管,陳母翌日到銀行查看戶口狀况,豈料一看便出事,行姐說:「我媽媽差啲暈倒喺銀行,見到呢..簡直係異象,裏面戶口嘅資金差唔多蒸發晒,我話你(指陳母)唔係向來有佘先生跟進你戶口投資?佢話係呀,我都唔知發生乜嘢事。」

出事後,佘先生曾到訪陳母家,承認自己做得不好,其後又透過錄音道歉,而行姐在節目中播出道歉錄音時,聽到對話中有一位親戚反問佘先生:「每張一百萬,有五張(保單),仲要供三年,咁係咪仲要1500萬?」

佘先生道歉後再說:「我知道陳太其實對我好好,我都想幫你哋完成申索,但都係同大家講多次對唔住,我都知呢樣嘢好煩,真係對唔住。」

最後行姐親自向保險公司查詢,她說:「呢6份保單,我總共要供3000萬,點供呀?(呢啲保險狀態係點?仲值幾多錢?)慘不忍睹,6份保單入面,有5份已失效。」至於當時為何成功買到如此大額保單:「我直接問保險公司攞,就收到呢6份財務分析表,一睇就知,謎底終於解開,原來佢想幫我製造一個假象,畀人覺得我係一個千萬富翁。」

(即時娛樂)