識貨2|陳敏之出動囝囝力Sell「尖叫雞」先拔頭籌 (16:25)

文章日期:2021年12月28日

無綫節目《識貨》半年前播出第一季,陳自瑤(Yoyo)成為冠軍。無綫昨晚(27日)推出《識貨2》,逢星期一至三晚於翡翠台播出,繼續由鄭裕玲孖鄭衍峰及孔德賢擔任主持,另外還加入6位「見習主播」,包括陳敏之、阮兆祥、黃美棋、游莨維(一蚊Joe)、邵初及劉頌鵬。他們在完全沒有劇本的情况下,靠口才、急才及轉數等,說服商家挑選自己成為「帶貨主播」,更會出外景接受製作組提供的各樣考驗。

昨晚第二季的「帶貨主播」候選人應製作組安排輪流為「好難Sell嘅產品」推銷,打頭陣的敏之抽到「尖叫雞」時,一度面露難色,但仍強裝鎮定落力推銷,更出動「囝囝」打「媽咪牌」,成功討得現場一眾商家歡心,並與黃美棋及一蚊Joe並列第一名,敏之說:「《識貨》入面表現出色都係姓陳,陳自瑤、陳嘉佳,加埋我會唔會成功殺出一條血路呢?」

自稱入行長達37年的祥仔,首輪成績只得「梗頸四」,對於暫時落後,祥仔搞笑說:「再一次證實,我係一隻龜,龜兔賽跑吖嘛!」祥仔又指是次參賽目標,是搣甩搞gag:「有人話祥仔你唔搞gag冇人睇你,我唔相信,所以我會以專業嘅態度,去應付呢個比賽。」

(即時娛樂)