鄭欣宜「屋頂」影相一步一驚心 哽咽感謝公司寵愛 (14:03)

文章日期:2021年12月29日

出爐「勁爆女歌手」鄭欣宜(Joyce),相隔5年推出全新專輯《JOYCE TO THE WORLD》,她心情興奮又感動,第一時間到旺角唱片店,親買唱片「攞頭彩」並充當店員,Fans見到她都感到驚喜。

她說:「5年無出碟,呢張唱片收錄我加入寰亞音樂大家庭後嘅作品,好期待同大家分享,好想話畀鍾意我嘅Fans知道,我繼續有做我好鍾意嘅嘢,我冇放棄,而且有好支持和好懂得欣賞我嘅公司和團隊,佢哋好有耐性咁發掘我唔同嘅可能性,有被寵愛嘅感覺。」

Joyce坦言這5年最大轉變是變得大膽,她說:「呢5年我最大改變係大膽地嘗試,好開心遇到好多專業嘅合作單位,除咗音樂創作,仲有攝影師和設計師。以前我係緊張大師,乜都問,每一步每個環節我都要兼顧,好多嘢擔心。但呢間公司令我好放心,我今朝開心食個早餐,然後以最靚和最佳狀態到場就得。我好感恩,好多謝大家。(哽咽)點解咁大感觸?點解會咁嘅?我要投訴呀,影得我太靚,點揀?唔使執都咁有腰,離晒大譜!」

這次唱片封面設計選用Joyce最喜愛的風格和顏色,到達拍攝現場看見各個場景,讓她好興奮,神還原她的理想家。在眾多場景設計中,最令Joyce難忘是兩層高的「大廈屋頂」設計,她說:「美術組起咗一幢樓,兩層樓咁高,除咗我從窗口伸個人出嚟擺甫士,仲要我要爬上屋頂影相,嘩,好驚呀!雖然好安全,但我爬上去嘅時候覺得有啲搖,原來我有少少畏高,工作人員話已經爬上試咗好多次,確保安全,但佢好瘦,我唔係嘛,我仲要喺屋頂趴、瞓、側身躺等擺甫士,總之步步驚心。」

這間道具屋只有2米高,畏高的她爬梯時感到緊張,尖叫嗌「好驚」,但當她看見相片效果漂亮時即大笑嗌「好靚」,非常搞笑。

(即時娛樂)